تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

رئیس هیئت مدیره نفت آفتاب: نفت آفتاب موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد

  • کد خبر : 46094
  • 06 دی 1402 - 11:48
رئیس هیئت مدیره نفت آفتاب:
                                نفت آفتاب موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد

هرمزگان امروز – رئیس هیئت مدیره شرکت نفت آفتاب گفت: شرکت پالایش نفت آفتاب در پنجمین جشنواره ملی حاتم موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد.

محمد دوستی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی در مجموعه نفت آفتاب، اظهار کرد: نفت آفتاب مجموعه‌ای متشکل از نیروهای جوان و متخصص است که همواره سعی کرده‌ایم به بحث ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در ابعاد مختلف ورود کنیم.

وی با ذکر این نکته که ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را محدود به هزینه‌کردن در پروژه‌های سخت‌افزاری نمی‌دانیم، بیان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نرم‌افزاری و سیستم آموزش استان هرمزگان برای تربیت نیروهای ماهر و توانمند یکی از اقدامات شاخص نفت آفتاب محسوب می‌شود و در این راستا ایجاد مراکز آموزشی با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای در دستور کار قرار داشت.

رئیس هیئت مدیره نفت آفتاب، جلب مشارکت محلی را برای تحقق اهداف صنعتی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همواره سعی کرده‌ایم با بهره‌گیری از مشارکت‌ها و تعاملات منطقه‌ای و محلی اتفاقات بزرگی را به نفع مردم رقم بزنیم.

وی، با ذکر این نکته که بومی‌گزینی همواره در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شرکت نفت آفتاب در حوزه جذب نیروهای بومی و ماندگار یکی از مجموعه‌های پیش‌رو در استان هرمزگان است و توانسته است علاوه بر ارتقاء مهارت و توانمندی جوانان هرمزگان برای کاهش بیکاران نیز تلاش کند.

دوستی، با بیان این نکته که خوشبختانه هماهنگی خوبی میان بخش‌های دولت در هرمزگان برقرار است، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی ظرفیت‌ها و تقویت تعاملات یکی از محورهای فعالیت دولت سیزدهم در استان هرمزگان که باعث رونق تولید و حمایت از صنایع نفتی و پتروشیمی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره نفت آفتاب با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی حاتم در تهران، بیان کرد: شرکت نفت آفتاب در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد که نشان دهنده فعالیت‌های چندین ساله مجموعه نفت آفتاب در هرمزگان است.

دوستی، با اشاره به محورهای اصلی این جشنواره، بیان کرد: ایجاد ساز و کار علمی و تشویق، ترویج سازمان‌های اقتصادی ایران برای ایفای مسئولیت اجتماعی، پیوستن به زنجیره ارزش جهانی و توسعه ساختار سازمانی از جمله اهداف اصلی برگزاری جشنواره ملی حاتم بود.

وی، هم‌افزایی ظرفیت‌ها برای رفع موانع و تحقق توسعه پایدار امری ضروری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های تولیدی در کشور باید به سمت ایجاد مزیت رقابتی گام بردارند تا بتوانند با اقتدار به بازارهای جهانی ورود کنند و جایگاه خود را پیدا کنند.

رئیس هئیت مدیره نفت آفتاب خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از تجارت ملی و بین‌المللی در حوزه برندسازی اقتصادی و خلق ارزش در ایجاد تولید ناخالص داخلی از دیگر قسمت‌های مفید جشنواره ملی حاتم بود که شرکت نفت آفتاب در پنجمین دوره از برگزاری این جشنواره، موفق به کسب رتبه برتر در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی اقتصادی رتبه برتر کشور را کسب کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=46094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.