تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5
به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اجرا شد؛

توزیع ۲ هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کمیته امداد استان هرمزگان

  • کد خبر : 24507
  • 10 دی 1399 - 11:39
توزیع ۲ هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کمیته امداد استان هرمزگان
همزمان با چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، دو هزار بسته معیشتی به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در هرمزگان توزیع شد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان بندرعباس در این مراسم گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص مواسات و همدلی به دلیل شرایط خاص کشور در اثر بیماری کرونا، مردم فهیم و مؤمن استان هرمزگان، در اجرای فرمان مقام معظم رهبری نهادهای انقلابی مانند سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها به این موضوع ورود نمودند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده افزود: امروز قریب به دو هزار بسته معیشتی از کمک‌ها و مساعدت‌های مؤمنانه مردم عزیزمان که باهمت منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد استان تدارک دیده‌شده است بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع خواهد شد که قطعاً این پایان کار نخواهد بود و مردم مؤمن و نیکوکار، این حرکت را تا برطرف شدن شرایط اضطراری در جامعه ادامه خواهد داد.

سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: خدا را شاکریم که توفیق شد از همان روزهای نخست فرمان مقام معظم رهبری در کنار مردم بودیم و تا زمان از بین رفتن ویروس منحوس کرونا باشد، کمک‌های مؤمنانه و خدمت به نیازمندان ادامه خواهد داشت.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه افزود: در راستای لبیک به کلام گهربار ولی امر مسلمین تا پایان ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا، با کمک مردم خیر و نوع‌دوست استان هرمزگان در رفع مشکل نیازمندان کوشا خواهیم بود.

جلیل تراهی، قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان در این مراسم نیز گفت: چهارمین مرحله از طرح مواسات و همدلی در استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی جهت کمک معیشتی به نیازمندان توسط منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد آغاز شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24507
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.