تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

تلاش بی وقفه اتاق بازرگانی بندرعباس برای بهبود وضعیت کشاورزی در حوزه بین الملل

  • کد خبر : 23901
  • 26 آذر 1399 - 12:11
تلاش بی وقفه اتاق بازرگانی بندرعباس برای بهبود وضعیت کشاورزی در حوزه بین الملل
دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس از تلاش بی وقفه اتاق بازرگانی برای بهبود وضعیت کشاورزی استان در بخش فروش و بازاریابی محصولات کشاورزی در حوزه بین الملل خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، پیام رضایی در این باره اظهار داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس با رایزنی های صورت گرفته در حوزه های بین المللی سعی دارد بازار فروش محصولات کشاورزی استان را درکشورهای هدف تقویت نماید.

وی بیان داشت: در این خصوص اتاق طی نشستی مجازی که با اتاق بازرگانی هرات داشت، مقرر شد تجار دو کشور بتوانند با کسب اطلاعات لازم در راستای گسترش تعاملات تجاری با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند .

رضایی ادامه داد: با توجه به کیفیت محصولات استان هرمزگان، اتاق بازرگانی بندرعباس با ارسال نامه ای به اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات- افغانستان آمادگی فعالان اقتصادی استان برای عقد قرارداد تجاری با فعالین اقتصادی هرات را اعلام کرد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برداشت محصولات خارج از فصل از جمله صیفی جاتی مانند گوجه فرنگی، خیار، بادمجان، فلفل دلمه ای، فلفل قلمی در استان آغاز شده است، اتاق با ارسال نامه ای هم در بعد ملی و هم در بعد بین المللی تمام ظرفیت های خود را برای بازاریابی محصولات خاص استان به کار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.