تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

تشکیل کمیته اجرای طرح امن سازی زیرساخت های حیاتی در قبال حملات سایبری

  • کد خبر : 23641
  • 22 آذر 1399 - 11:45
تشکیل کمیته اجرای طرح امن سازی زیرساخت های حیاتی در قبال حملات سایبری
کمیته اجرای طرح امن سازی زیرساخت های حیاتی در قبال حملات سایبری ثبت احوال هرمزگان به ریاست سرپرست اداره کل ثبت احوال استان و حضور اعضا تشکیل شد.

به گزارش هرمزگان امروز ،کمیته اجرای طرح امن سازی زیرساخت های حیاتی در قبال حملات سایبری ثبت احوال هرمزگان به ریاست سرپرست اداره کل ثبت احوال استان و حضور اعضا تشکیل شد.

رشیدی ،سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر حفظ امنیت ، اظهار داشت: حفاظت از زیرساخت‌­های حیاتی ملی برای ایجاد جامعه‌ای امن، ایمن و مقاوم در قبال حملات سایبری و سایر مخاطرات طبیعی و انسانی امری ضروری است.

وی در ادامه ضمن اشاره به لزوم شناسایی آسیب ها و مخاطرات اذعان داشت : این اداره کل همواره تمام تلاش خود را در راستای شناسایی آسیب ها و چالش های محتمل بخصوص در بحث تجهیزات و فناوری اطلاعات،نموده است و در این راستا در حد توان در سالهای گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده که تجهیز و ایمن سازی اتاق سرور خود نمونه ای از اقدامات شایان تقدیر می باشد.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان در ادامه یادآور شد:هدف از تشکیل این کمیته نیز بررسی پیوسته آسیب های موجود و تلاش و همفکری برای رفع آنهاست و با توجه به پیشرفت تلکنولوِژی و دامنه گسترده فضای مجازی این امر اهیمت بسیار یافته و ضروری است.

در این نشست مقرر گردید واحد فناوری اطلاعات ضمن برگزاری جلسات مستمر درون حوزه های بصورت مستمر آسیبهای احتمالی را بررسی نموده و گزارشات کامل تهیه کرده و پیشنهادات و راهکارهای خود را به مدیرکل ارائه نمایند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23641
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.