تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

اعلام برنامه های هفته ثبت احوال توسط سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان

  • کد خبر : 24203
  • 03 دی 1399 - 11:14
اعلام برنامه های هفته ثبت احوال توسط سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان
همزمان با فرارسیدن یکصد و دومین سال تاسیس سازمان ثبت احوال ، برنامه های گرامیداشت هفته ثبت احوال توسط راشد رشیدی، سرپرست این اداره کل تشریح شد.

به گزارش هرمزگان امروز ،راشد رشیدی ، سرپرست اداره کل ثبت احوال استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته ثبت احوال و یکصد و دومین سال تاسیس سازمان ثبت احوال اظهار داشت: براساس اعلام شورای فرهنگ عمومی، سوم دی‌ماه به عنوان روز ملی ثبت احوال نام‌گذاری و امسال از سوم تا نهم دی‌ماه به عنوان هفته ثبت احوال برنامه‌های مرتبط با این هفته اجرایی می‌شود.

وی در ادامه ضمن تبریک این هفته به همکاران سختکوش و خدوم ثبت احوال اظهار داشت:یکصد و دومین سال خدمت پرافتخار نهاد ثبت احوال را در کشور عزیزمان ایران پشت سر نهادیم . بیش از یک قرن پویش در مسیر طولانی و صعب را در ثبت، صدور و اتقان اسناد هویتی و نیز همراهی در مهمترین تحولات حیاتی مردم عزیزمان در حالی از سرگذراندیم که نگاه و حرکت مان اکنده از انجام وظیفه و کمک به فرآیند توسعه پایدار و تصمیمی سازی در سطح کشور و استان بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کسب رتبه برتر در میزان رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی و کسب رتبه برتر در حوزه شاخص های اختصاصی و عمومی در جشنواره شهید رجایی و نیز تلاش ذدر راستای کاربردی ساختن کارت هوشمند ملی و زمینه سازی تحقق دولت الکترونیک در سال پیش رو از ویژگی های ممتاز این سال به شمار می رود.

راشد رشیدی با اشاره به شعار هفته امسال ثبت احوال مبنی بر ” ثبت احوال هوشمند،امنیت هویت در فضای مجازی، خدمات فراگیر” اضافه کرد: ثبت احوال در سالهای اخیر با حرکت به سوی تکنولوژی و هوشمند سازی خدمات خود ، توانسته کمک شایانی در راستای افزایش امنیت ،آسایش و رفاه مردم انجام دهد و در مسیر توسعه دولت الکترونیک گامهای موثری بردارد.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته ثبت احوال در اداره کل و ستاد بزرگداشت هفته ثبت احوال، ضمن اشاره به چندین عنوان برنامه با رویکرد معرفی هرچه بهتر فعالیت‌ها و وظایف ثبت احوال ، افزود:با توجه به ابعاد بیماری عالمگیر کرونا و ملاحظات و محدودیت های موجود ، برای حفظ سلامت مردم و کارکنان ، امسال برنامه های گرامیداشت این هفته با کمی تغییر در شکل و ساختار همیشگی اجرا می گردد.

وی ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدا ،برگزاری جشن روز ملی ثبت احوال و تقدیر از فعالان و همکاران این حوزه بصورت ویدئو کنفرانس ، حضور مدیرکل در برنامه های رادیویی و تلویزیونی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته ثبت احوال است.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد فرارسیدن روز ملی ثبت احوال به خانواده بزرگ ثبت احوال گفت: امید است امسال نیز همانند سالهای گذشته بتوانیم با برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر برنامه های گرامیداشت هفته ثبت احوال،گامی بزرگ در معرفی شایسته سازمان مردمی ثبت احوال برداریم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24203
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.