تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

افتتاح پانزدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و اشتغال کمیته امداد استان هرمزگان

  • کد خبر : 24137
  • 01 دی 1399 - 11:56
افتتاح پانزدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و اشتغال کمیته امداد استان هرمزگان
جلیل تراهی، قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری اظهار داشت: در مرحله جدید از دوران تحول کمیته امداد، شاهد شکوفایی راهبردی این نهاد هستیم و با عبور از مباحث معیشتی و حمایتی خانواده‌های نیازمند وارد مرحله‌ی توانمندسازی اقتصادی این خانواده‌ها شده و اقدامات مؤثری صورت پذیرفته است.

به گزارش هرمزگان امروز؛ جلیل تراهی، قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری اظهار داشت: در مرحله جدید از دوران تحول کمیته امداد، شاهد شکوفایی راهبردی این نهاد هستیم و با عبور از مباحث معیشتی و حمایتی خانواده‌های نیازمند وارد مرحله‌ی توانمندسازی اقتصادی این خانواده‌ها شده و اقدامات مؤثری صورت پذیرفته است.

تراهی افزود: خوداتکایی خانواده‌های نیازمند با محوریت مشاغل خرد و خانگی از راهبردهای اساسی کمیته امداد می‌باشد که بخش عمده‌ای از این فعالیت‌ها از طریق مراکز نیکوکاری کارآفرینی کارسازی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: امروزه نیاز جامعه و نیاز استان هرمزگان به ایجاد فضای کسب و کار می‌باشد که امید است این مرکز کارآفرینی که تحت ‌عنوان شبکه کارآفرینی معرفی می‌شود بتواند هدایت‌گری و تسهیل گری به صورت تخصصی در حوزه کارآفرینی و مباحث مرتبط با اشتغال خانواده‌های تحت حمایت داشته و ضمن ارتباط با مراکز نیکوکاری محلات شاهد عملیاتی نمودن رویکرد علمی و فکری در فضای کسب و کار نیازمندان باشیم.

قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مرکز نیکوکاری با نام “شبکه کارآفرینی هرمزگان” پانزدهمین مرکز تخصصی کارآفرینی و اشتغال در استان بوده که در راستای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد فعالیت خود را آغاز نموده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24137
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.