تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

استاندار هرمزگان خبرداد صدور یک هفته‌ای پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس

  • کد خبر : 34919
  • 05 خرداد 1402 - 12:47
استاندار هرمزگان خبرداد
                                صدور یک هفته‌ای پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس

هرمزگان امروز – استاندار هرمزگان گفت: در حال حاضر صدور پروانه‌های ساختمانی در بندرعباس به سریع‌ترین شکل ممکن و در کمتر از یک هفته تا یک روز صادر می‌شود.

مهدی دوستی در جلسه قرارگاه مسکن نیروهای مسلح هرمزگان، اظهار کرد: دو هفته‌ای یکبار نشست شورای مسکن استان برگزار می‌شود و دو دستگاه بزرگ آموزش و پرورش  و دانشگاه علوم پزشکی نیز در این شورا عضو شده‌اند تا مسکن پرسنل‌شان را با سرعت مناسبی پیش ببرند و از جلسه‌ی آتی نماینده‌ی نیروهای مسلح نیز می‌تواند جهت پیشبرد مسکن جامعه هدف خود در شورای مسکن حضور پیدا کند. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تاکیدکرد: محدودیتی در اعطای زمین برای مسکن نیروهای مسلح وجود ندارد و آمادگی داریم در راستای تسریع و تسهیل احداث مسکن، اقدامات لازم از جمله در خصوص کمک به تامین و در دسترس بودن شن و ماسه مورد نیاز قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در استان را انجام دهیم. 

دوستی با اشاره به حجم بالای مسکن مورد نیاز نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان هرمزگان، تاکیدکرد: آماده‌ایم زمین برای احداث بچینگ بتن و تسهیلات جهت خرید بچینگ را نیز در اختیار تعاونی مسکن نیروهای مسلح قرار دهیم تا عملیات اجرایی مسکن با سرعت بیشتری پیش رود. 

وی تاکید کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری حدود ۲۰ هزار پروانه ساختمانی در استان صادر شده است و در حال حاضر صدور پروانه‌های ساختمانی در بندرعباس به سریع‌ترین شکل ممکن و در کمتر از یک هفته تا یک روز صادر می‌شود که همین امر باعث شده است هرمزگان در نهضت ملی مسکن رتبه اول کشوری را در اختیار داشته باشد. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=34919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.