تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
1

استاندار هرمزگان: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت مصداق جهاد تبیین است

  • کد خبر : 44352
  • 30 آبان 1402 - 21:53
استاندار هرمزگان:
                                برگزاری اردوی راهیان پیشرفت مصداق جهاد تبیین است

هرمزگان امروز – استاندار هرمزگان گفت: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت مصداق جهاد تبیین است.

مهدی دوستی امشب (سی آبان‌ماه)، در سومین جلسه قرارگاه جهاد تبیین که با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، با اشاره اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه، اظهار کرد: در این برهه از تاریخ، دشمن سعی دارد با به کارگیری تمام ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، ملت ایران را برای پیش بردن اهداف خود همراه کند که همواره با شکست مواجه شده‌اند.

وی، ایران را دارای بصیرت بی‌نظیر دانست و عنوان کرد: مردم ایران در بزنگاه‌های تاریخی همواره نشان داده‌اند که دارای بصیرت و زمان‌شناسی خاصی هستند که همین امر تمام معادلات دشمن برای تحقق اهدافش را تحت تاثیر قرار داده است.

استاندار هرمزگان، با اشاره به اینکه بمباران‌های خبری جایگذین بمباران‌های موشکی شده است، تصریح کرد: تمام دستگاه در هر زمینه‌ای که در حال فعالیت هستند باید به امر جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و نقشه‌های شوم دشمن در طول تاریخ ایران و اسلام توجه ویژه‌ای داشته باشد.

دوستی، با اشاره به تغییر نسلی که در کشور در حال اتفاق است، بیان کرد: باید با روایتگری و جهاد تبیین این فاصله بین نسلی را کاهش دهیم و اجازه ندهیم دشمن با استفاده از خط تحریف، افکار عمومی جامعه را مسموم کند و واقعیات روز جامعه و جهان را وارونه جلوه دهد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان اقدامات مثبتی در زمینه جهاد تبیین توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شده است که اینگونه اقدامات علاوه بر افزایش کمی از نظر کیفی نیز باید ارتقاء پیدا کنند و دارای اثرگذار بیشتری در جامعه باشند.

استاندار هرمزگان، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت را یکی از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: جوانان و اقشار مختلف جامعه با حضور در اردوی راهیان پیشرفت از دستاوردها و افتخارات جوانان ایرانی از نزدیک آگاه می‌شوند و این روحیه خودباوری و عزت در آن‌ها تقویت می‌شود دقیقا همان حسی که دشمن با تمام توان برای سرکوب آن در جوانان ایرانی تلاش می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=44352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.