تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7
در عرض دو هفته

ارتقا ۷ سایت تلفن همراه روستایی

  • کد خبر : 24678
  • 14 دی 1399 - 11:13
ارتقا ۷ سایت تلفن همراه روستایی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارتقا 7 سایت تلفن همراه روستایی ،از پروژه های مصوب سفر وزیر به استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جریان جلسه ویدئوکنفرانسی شب گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،ایشان را از روند پیشرفت پروژه های ارتباطی ،که از مصوبات سفر ایشان به استان بودند ؛مطلع کرد و افزود :۷ سایت دیگر تلفن همراه جهت اجرای عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات در روستاهای استان هرمزگان به تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا یافتند.

قویدل فرد در ادامه به روستاهای ذینفع در این پروژه اشاره کرد و گفت :این ۷ سایت مخابراتی در روستاهای کوه لهرو و سرخا پایین از توابع شهرستان بندرعباس ،نخل جمال از توابع شهرستان بندر لنگه ، برکه لاری از توابع شهرستان بستک ،سرارو از توابع شهرستان سیریک و روستاهای تمبک و کنار اسماعیل از توابع شهرستان میناب به تکنولوژی بالاتر شبکه تلفن همراه ارتقا پیدا کردند.

مدیر کل ICT استان با اشاره به ارتقا ۴۲ سایت روستایی در ماه گذشته در استان، افزود : با توجه به مصوبات سفر وزیر به استان و تاکید ایشان بر تسریع پروژه های ارتباطی ،تاکنون ۴۹ سایت ارتباطی در استان در راستای تحقق بخشیدن به مصوبات سفر وزیر ارتقا یافته اند و زمینه دسترسی ۴۹ روستا را به شبکه ملی اطلاعات ایجاد کردند.

قویدل فرد تصریح کرد : با اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات زمینه توسعه دولت الکترونیک در این مناطق فراهم می شود و دسترسی اهالی این روستاها به خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و غیر حضوری هموار می شود و منجر به توسعه کارآفرینی، درآمدزایی و معرفی این روستاها در سطح کشور می شود.

مدیر کل ICT استان افزود : اعتبار پروژه های مذکور و ارتقای این ۴۹ سایت در استان که مصوب سفر وزیر بودند ، همگی از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)تامین شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24678
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.