تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

ارتقای ۱۲۰ سایت تلفن همراه در استان هرمزگان

  • کد خبر : 22550
  • 03 آبان 1399 - 12:52
ارتقای ۱۲۰ سایت تلفن همراه در استان هرمزگان
120 سایت در استان به نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا می یابد.

به گزارش هرمزگان امروز، احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به سفر ماه گذشته وزیر ارتباطات به استان هرمزگان گفت: با توجه به درخواست های اهالی مناطق بشاگرد و حاجی آباد و سیاهو و فین مبنی بر متصل شدن به شبکه اینترنت پهن باند و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، با توجه به عدم پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه و امکانات رادیویی محدود در این مناطق کوهستانی و صعب العبور با نیازسنجی و رایزنی های لازم مصوب شد که ۱۲۰ سایت تلفن همراه را به۳G و ۴G در مناطق مذکور ارتقا دهد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود : افزون بر درخواست های مردمی هم چنین به منظور توسعه شبکه ملی اطلاعات و نیز کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق کمتر برخوردار روستایی و شهر ارتقا سایت های مذکور با احداث ۳۲۰ کیلومتر فیبر نوری و ۹ ریپیتر که در واقع زیر ساخت پروژه مذکور در این مناطق است، محقق واجرایی می شود.

قویدل تصریح کرد : پروژه مذکور از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موسوم به طرح خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) تامین اعتبار گردیده است.

وی در پایان به زمان بندی پروژه مذکور اشاره کرد وگفت : بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته پروژه مذکور تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری به اتمام می رسد و این مناطق تا تاریخ مذکور به شبکه اینترنت پهن باند متصل می شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22550
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.