تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان مطرح کرد؛

اتصال ۹۷۵ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات

  • کد خبر : 24387
  • 08 دی 1399 - 11:13
اتصال ۹۷۵ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات
​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت:975 روستا در استان هرمزگان در راستای اجرای برنامه ششم توسعه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش هرمزگان امروز،احد قویدل ‌فرد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه برنامه ششم توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مکلف به اتصال ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات کرده است، گفت : ۷۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا کنون به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و امکان بهره گیری از کاربری های فناوری اطلاعات برای مردم این روستاها فراهم شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در استان هرمزگان ۱۳۳۱ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که با اتصال این ۹۷۵ روستا به شبکه ملی اطلاعات ، ۸۷ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تحت پوشش قرار گرفتند .

وی اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه زیرساخت های ارتباطی در سطح شهرها و روستاها را کاهش شکاف دیجیتالی با هدف توسعه کاربری های مبتنی بر ICT ، ایجاد اشتغال پایدار و همچنین دسترسی اهالی این روستاها به چهار خدمت الکترونیکی اصلی دولت در حوزه های سلامت ، آموزش ، کشاورزی و بانکی عنوان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان تصریح کرد: امید می‌رود با تکمیل پروژه های ارتباطی در حال اجرا در استان ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات در روستاهای بالای ۲۰ خانوار هرمزگان به ۹۰ درصد برسد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24387
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.