تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
5
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان اعلام کرد:

امکان پرداخت حق بیمه کسری از ماه و دریافت عکس از پایگاه ثبت‌احوال به‌صورت غیرحضوری

  • کد خبر : 26197
  • 23 بهمن 1399 - 10:48
امکان پرداخت حق بیمه کسری از ماه و دریافت عکس از پایگاه ثبت‌احوال به‌صورت غیرحضوری
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان با اعلام خبر رونمایی از دو خدمت جدید در طرح 3070 گفت: امکان پرداخت حق بیمه کسری از ماه و دریافت عکس از پایگاه ثبت‌احوال به‌صورت غیرحضوری برای بیمه‌شدگان فراهم شد.

به گزارش هرمزگان امروز، “عباس اکبری” با اشاره به رونمایی از خدمات جدید طرح ۳۰۷۰ اظهار داشت: در ادامه اجرای این طرح، دو خدمت دریافت عکس از پایگاه سازمان ثبت‌احوال کشور به‌صورت غیرحضوری و پرداخت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه رونمایی شد.

وی افزود: در خدمت پرداخت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه این امکان فراهم می‌شود تا بیمه‌شدگان شاغل در کارگاه‌های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی که درخواست تکمیل سوابق بیمه‌ای کسری از ماه خود را در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان ثبت کرده‌اند، به‌صورت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه را پرداخت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان دریافت عکس از پایگاه سازمان ثبت‌احوال کشور به‌صورت غیرحضوری را به‌عنوان دیگر خدمت رونمایی شده طی هفته جاری اعلام کرد و گفت: بیمه‌شدگان و مستمری بگیران می‌توانند با استفاده از این سرویس نسبت به دریافت عکس خود و افراد تحت تکفل بدون مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی برای استفاده در فرایندهای درمانی و بیمه‌ای این سازمان اقدام کند.

اکبری یادآور شد: در طرح ۳۰۷۰، ارائه ۳۰ خدمت مهم سازمان تأمین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری عملیاتی می‌شود که در نتیجه اجرای آن ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها کاهش می‌یابد. این طرح از ۱۹ آبان آغاز شده و در قالب آن تاکنون ۲۱ خدمت رونمایی شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26197
  • منبع : روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.