تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2
استاندار هرمزگان:

۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ساخت راه در هرمزگان تخصیص یافت

  • کد خبر : 23405
  • 16 آذر 1399 - 11:28
۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ساخت راه در هرمزگان تخصیص یافت
استاندار هرمزگان با تاکید بر پیگیری لازم به منظور جذب اعتبارات پروژه های راهسازی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند، از تخصیص ۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محورهای مختلف مواصلاتی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست بررسی پیشرفت راه های اصلی و کریدور ساحلی در استان هرمزگان، بر استفاده از منابع اعتباری و پیش بینی اعتبارات لازم به منظور اتمام پروژه هایی که امکان بهره برداری از آنها تا پایان سال جاری وجود دارد تاکید کرد و بیان داشت: بیش از دو هزار میلیارد تومان قیر در اختیار وزارت راه قرار گرفته که باید پیش بینی لازم به منظور بهره برداری از این منبع صورت گیرد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، بنیاد مسکن و آموزش و پرورش باید نسبت به پیش بینی قیر مورد نیاز برای اتمام پروژه ها اقدام کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به تخصیص ۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار به منظور تکمیل کریدور ساحلی در غرب استان، عنوان کرد: ۱۲ قطعه در کریدور ساحلی غرب استان در حال اجراست که از مجموع تخصیص ۲۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور، به دلیل اینکه ۶۰ درصد این کریدور در استان هرمزگان واقع شده است، ۱۴۴ میلیارد تومان به استان تخصیص پیدا خواهد کرد که پیگیری برای جذب این منابع باید با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از تخصیص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن منطقه ای و ۱۵ میلیارد تومان از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای توسعه راه های استان خبر داد و افزود: به منظور تکمیل پل گچین و گوربند تا پایان سال جاری، در مجموع ۱۰ میلیارد تومان و برای تکمیل کمربندی بندرلنگه چهار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.