تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

۵۴۸پروژه کشاورزی در دهه فجر سال جاری در هرمزگان افتتاح می شود

  • کد خبر : 25795
  • 13 بهمن 1399 - 9:36
۵۴۸پروژه کشاورزی در دهه فجر سال جاری در هرمزگان افتتاح می شود
رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از بهره برداری 548 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 هزار و564 میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری در هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، علی باقرزاده همائی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۴۸ پروژه بخش کشاورزی در استان هرمزگان افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از دستگاههای پیشتازی است که بیشترین پروژه قابل افتتاح را داراست، افزود: ۱۶ هزار و۵۶۴ میلیارد ریال اعتبار پروژه های بخش کشاورزی این استان می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان همچنین در ادامه به تفکیک پروژه های قابل افتتاح مرتبط با سازمان های زیرمجموعه سازمان جهادکشاورزی پرداخت و گفت: سازمان جهادکشاورزی ۴۵۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ هزارو ۶۱۸ میلیارد ریال ، اداره کل شیلات ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ۶۸پروژه با اعتبار ۳۰۱ میلیارد ریال و تعاون روستایی ۵ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال را در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رساند.

وی تصریح کرد: احداث گلخانه، اجرای سامانه های نوین آبیاری، احداث جاده بین مزارع، احداث کانال آبیاری، احیا و مرمت قنوات ، صنایع بسته بندی فرآوری محصولات کشاورزی و سردخانه، توسعه واحدهای دامپروری از پروژه های شاخصی که در بخش کشاورزی توسط سازمان جهادکشاورزی در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از طرح های بخش کشاورزی ۱۵هزار و ۸۸ شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان هرمزگان ایجاد می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25795
  • منبع : روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.