تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

۳۵۹ انبار مراکز نگهداری درطرح نظارتی نوروز شناسایی شده اند

  • کد خبر : 26261
  • 25 بهمن 1399 - 11:00
۳۵۹ انبار مراکز نگهداری درطرح نظارتی نوروز شناسایی شده اند
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: از ابتدای طرح نظارتی نوروزی ۱۴۰۰تاکنون تعداد ۳۵۹ انبار درسامانه جامع انبارها ثبت نام و تایید شده اند.

به گزارش هرمزگان امروز،عبدالرضاپیروی‌منش بیان داشت: صاحبان انبارهایی که تا کنون موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها نشده‌اند باید هر چه سریعتر اقدام کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان عنوان کرد: تمامی انبار دارانی که در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت نام کرده‌اند، موظف‌اند با مراجعه به سامانه www.nwms.ir نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاهای خود بطور مستمر اقدام کنند.

وی افزود: لیست بیش از ۶۰۰ قلم کالای مشمول در سامانه بارگذاری شده است لذا واحدهایی که کالاهای یاده شده را در بنگاه نگهداری می‌کنند باید نسبت به ثبت، رسید و حواله (ورود و خروجی) کالاهای موجود اقدام کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: پرونده تخلف آن دسته از مالکان و بهره برداران واحدهای نگهداری اعم از سردخانه‌ها، انبارهای عمومی، معادن، انبار اختصاصی اصناف، تولیدی‌ها، کشاورزی و غیره که اقدام به ثبت واحد یا موجود کالا و رسید حواله در سامانه فوق نکنند به مراجع تعزیراتی برای رسیدگی ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26261
  • منبع : روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.