تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

۱۳  بوستان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی / وضعیت آسفالت شهر بندرعباس بهبود می یابد

  • کد خبر : 31583
  • 01 فروردین 1402 - 14:15
۱۳  بوستان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی / وضعیت آسفالت شهر بندرعباس بهبود می یابد

مدیر شهر بندرعباس عنوان کرد : بهار ١۴٠٢ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان حال و هوای نوروز را بهاری تر می کند،۱۳ بوستان برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز،  مهدی نوبانی در نشست خبری در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها و روزنامه های محلی هرمزگان ، افزود: مجموعه شهرداری بندرعباس از آذرماه خود را آماده میزبانی از میهمانان نوروزی کرد و از زیباسازی گرفته تا فضاسازی اسکان نوروزی همگی برنامه ریزی شده أست.

نوبانی، بیان داشت : در بهسازی ساحل و زیبانمایی و افتتاح منظرگاه بندرعباس خوشبختانه توانستیم گام های بزرگی برداریم.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ بوستان برای اقامت و اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، ادامه داد : بوستان های پارک جنگلی، شورا، جهاد، دولت، ولایت، غدیر، کپسکن، گل ها، دباغیان، کمپ اسکان و بوستان اسکان یک و دو پشت شهر بندرعباس برای اقامت میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه ۲۵ هزار چادر معادل ۱۵۰ هزار نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است، مطرح کرد :  تمامی کارکنان از جمله پاکبانان در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند و اولویت خود را در ساحل بندرعباس قرار داده ایم.

نوبانی با اشاره به اینکه امیدوارم مهمانان در بحث نظافت شهری با مجموعه شهرداری بندرعباس همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: ۴۱ غرفه ماهی و سفره نوروزی به بخش خصوصی واگذار شده است و ۱۶ غرفه عرضه گوشت و مرغ و میوه با قیمت تنظیم بازار جهت عرضه به شهروندان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ستاد استقبال از بهار در ورودی شهر نیز به بهره برداری میرسد، عنوان کرد: ۲۶ غرفه ۱۲ متری برای دستگاه های اجرایی ذی ربط در نظر گزفته شده است تا جهت راهنمایی میهمانان نوروزی بتوانیم خدمات مطلوب تری ارائه دهیم.

این مسئول با بیان اینکه این نوید را می دهم که سال ۱۴۰۲ بندرعباسی زیباتر و با توسعه تر خواهید دید، خاطرنشان کرد: ابتدا باید ظاهر شهر را آراسته و آرایش کرد و زمانی که بتوانیم بندرعباس را زیباتر کنیم آن زمان روحیه نشاط و شادابی را در جامعه تزریق کرده ایم و در سال ۱۴۰۲ به کاشت درخت های بومی و مثمر تاکید داریم.

نوبانی با اشاره به اینکه در حل مشکل آسفالت شهر بندرعباس تاکید ویژه داریم و با فازبندی این موضوع را برطرف می کنیم، اذعان داشت : به شهروندان قول می دهم که در سال آینده وضعیت آسفالت شهر بندرعباس بهبود یابد و به طور حتم تغییرات را شهروندان لمس می کنند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه با توجه با تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: با همکاری مساجد سطح شهر بندرعباس در ماه مبارک رمضان نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم که در این ماه مبارک به اجرا در می آید.

گفتنی است ، در حاشیه این نشست از پوستر برنامه تلوزیونی شو بهاری که در نمایشگاه معرفی مشاغل و برندهای فعال تولیدی استان در حوزه های مختلف و صنایع دستی رونمایی شد .

مدیر شرکت ایده پردازان ستایش ومجری این نمایشگاه و تهیه کننده برنامه شو بهاری نیز در این نشست گفت : با مشارکت و همکاری بخش خصوصی ،شهرداری بندرعباس ، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، سایر نهادها و حمایت استاندار این برنامه هر شب از ٢٨ اسفند به صورت پخش زنده راس ساعت ٢١ از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پخش می شود.

فرید خرمی با بیان اینکه  نزدیک به ١۵٠ غرفه در این نمایشگاه فعالیت می کنند ، هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن توانمندی های استان در حوزه تولید ، عرضه کالا و صنایع دستی خواند.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=31583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.