تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

۱۳۵ درخواست‌ مردمی در میز خدمت استانداری هرمزگان مورد رسیدگی قرار گرفت

  • کد خبر : 48063
  • 27 دی 1402 - 12:27
۱۳۵ درخواست‌ مردمی در میز خدمت استانداری هرمزگان مورد رسیدگی قرار گرفت

در راستای اجرای برنامه سه‌شنبه‌های دیدار مردمی مسئولان و مدیران، میز ارتباطات مردمی در استانداری هرمزگان، صبح سه‌شنبه برگزار شد و ۱۳۵ درخواست مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، در راستای تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره مدیران و مسئولان با مردم و در قالب سیاست کلی دولت سیزدهم مبنی بر ارج نهادن به خواسته‌های عمومی با حضور  معاونین و مدیران ستادی استانداری هرمزگان،میز خدمت برگزار و هر کدام از مدیران به صورت جداگانه به درخواست‌های مردمی رسیدگی کردند.

در این میز ارتباطات مردمی، حمید رضا زارعی، مدیر کل حوزه استاندار، حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی، مدیر کل بازرسی و آران، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان جهت شنیدن دغدغه های مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان،حضور داشتند.

دیدارهای مردمی در سایر  دفاتر معاونت‌های استانداری و دفتر مشاور پزشکی استاندار هرمزگان نیز همزمان برگزار شد و  با توجه به نوع درخواست های شهروندان در زمینه های مختلف توسط مدیران کل ستادی استانداری مورد رسیدگی قرار گرفت و دستوراتی در راستای ترتیب‌اثر دادن به آن‌ها صادر شد. 

مؤسسه کاریابی مطروح و  کارآفرین بمنظور ثبت نام افراد متقاضی جویای شغل و هدایت آن ها جهت اشتغال در بنگاه های اقتصادی که درخواست نیروی کار دارند و هم چنین نماینده نهاد های حمایتی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی استان نیز جهت خدمات رسانی به مدد جویان خود، در این میز خدمت، حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.