تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9
دکتر علی رئوفی:

اکیپ های بهداشت و درمان برای انجام تست کرونا در مبادی ورودی به جزایر استان هرمزگان مستقر می شوند/هزینه های ۱۵۰ و ۳۰۰ هزار تومانی از مسافران بابت تست رپید و پی سی آر دریافت می‌شود

  • کد خبر : 25931
  • 15 بهمن 1399 - 12:09
اکیپ های بهداشت و درمان برای انجام تست کرونا در مبادی ورودی به جزایر استان هرمزگان مستقر می شوند/هزینه های ۱۵۰ و ۳۰۰ هزار تومانی از مسافران بابت تست رپید و پی سی آر دریافت می‌شود
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از استقرار اکیپ های بهداشت و درمان برای انجام تست کرونا در مبادی ورودی به جزایر استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی در جلسه مدیریت سفرها با تاکید بر اهمیت کنترل مبادی ورودی به مناطق گردشگر پذیر استان، عنوان کرد: مدیریت سفرها و جلوگیری از ورود افراد دارای علائم کرونا، نقش بسزایی در کاهش شیوع این ویروس دارد.

وی در همین رابطه افزود: با توجه به اینکه بخش مهمی از مسافران ورودی به هرمزگان مقصد آنها جزایر استان است، کنترل مبادی ورودی به جزایر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مبادی ورودی به جزایر قشم، هرمز و کیش با تشدید نظارت ها افزایش می یابد و اکیپ های بهداشتی برای گرفتن تست از مسافران مستقر می شوند.

رئوفی تصریح کرد: اداره کل بنادر ودریانوری به مسافرانی می تواند خدمات سفر بدهد که تست کرونای آنها منفی باشد و گواهی مورد نظر را ارائه نمایند.

وی در همین رابطه افزود: مسافرانی که تست آنها مثبت باشد به مدت دو هفته قرنطینه می شوند و باید برای هر روز قرنطینه ۲۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مسافران باید برای تست رپید مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و تست پی سی آر ۳۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنند.

رئوفی تصریح کرد: هیچ خدماتی به مسافران ورودی به هرمزگان ارائه نمی شود و کسی حق چادر زدن در پارک ها را ندارد.

وی در همین رابطه گفت: جرائم رانندگی طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا توسط راهنمایی و رانندگی اعمال می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.