تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6
با حضور کارشناسان بین المللی؛

کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب در بندرعباس برگزار می شود

  • کد خبر : 24396
  • 08 دی 1399 - 11:41
کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب در بندرعباس برگزار می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از برگزاری کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز امین قصمی با بیان اینکه این کنفرانس با حضور کارشناسان داخلی و بین المللی برگزار می شود، افزود: این کنفرانس بهمن ماه سالجاری و بصورت مجازی برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند برای شرکت در این کنفرانس و تبادل اطلاعات از طریق سایت جشنواره نامنویسی کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس افزود: کنفرانس نمک زدایی و تصفیه آب با هدف کم کردن تبعات اجتماعی و زیست محیطی شیرین سازی آب خلیج فارس و دریای عمان برگزار می شود که تبادل نظر متخصصان این حوزه می تواند در برداشت اصولی آب از دریا و حفظ محیط زیست پهنه های آب کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: با همکاری دبیرخانه کنفرانس واقع در دانشکده امیرکبیر پردیس بندرعباس، شش تن از صاحب نظران این حوزه از کشورهای استرالیا، عمان، اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایران سخنران ویژه این کنفرانس هستند که چند دهه تجربیان و یافته های خود را در زمینه شیرین سازی مطرح خواهند کرد.

قصمی در ادامه به شیرین سازی آب دریا و انتقال آن به فلات مرکزی افزود: ضرورت ورود متخصصان این حوزه و استفاده از نظرات آنها بسیار حائز اهمیت است و می توانند با ارائه راهکارهای تخصصی ضمن استفاده از این ظرفیت، پیامدهای ناشی از شیرین سازی آب دریا را به حداقل ممکن رساند.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس می توانند از طریق سایت دبیرخانه جشنواره به آدرس www.icdwp.ir ثبت نام یا مقالات خود را ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ دی ماه تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.