تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

برگزاری میز خدمت اداره محیط زیست شهر ستان بندرعباس در هفته زمین پاک شرکت ۴۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در کارگاه‌های تخصصی نمایش و قصه‌گویی ترویج فرهنگ سلامت یک وظیفه همگانیست نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد اهم اقدامات منطقه حفاظت شده گنودر گرامیداشت هفته زمین پاک پیام مهندس حسینی به مناسبت روز جهانی قدس

3

کمبودهای سازمان آتش نشانی در اولویت کار شهرداری قرار گیرد

  • کد خبر : 9815
  • 08 مهر 1398 - 10:40
کمبودهای سازمان آتش نشانی در اولویت کار شهرداری قرار گیرد

فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به لحاظ جایگاه ویژه ای که آتش نشانی برای آرامش و سلامت شهروندان دارد، می بایست کمبودهای این سازمان در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش هرمزگان امروز: ” فاطمه جراره” در مراسم بزرگداشـت روز آتش نشان با تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشان بیان کرد: هفتم مهر ماه بهانه ای است که از تلاش ها و خدمات آتش نشانان فداکار یادی کنیم و همچنین یاد آتش نشان شهید برکت جوزری را گرامی می داریم که جان خود را برای کمک رسانی به شهروندان فدا کردند.

جراره گفت: شهر بندرعباس جزء اولین شهرهایی است که ایمنی شهر در آن مد نظر قرار گرفته و دستورالعمل و بخشنامه ای مبنی بر آن مصوب شده است که درحال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بحث ایمنی از اولویت های شورای شهر می باشد و همه مواردی که در بحث ایمنی به شورا مراجعه شده، با توجه به اینکه مشکلات مالی در سراسر کشور و شهر وجود دارد، اما موضوع فراهم نمودن تجهیزات آتش نشانی در اولویت کار شورا قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه آموزش و فرهنگ سازی ونقش ایمنی و پیشگیری به شهروندان از اولویت های سازمان آتش نشانی می باشد چرا که فرهنگ سازی و آموزش شهروندان می تواند به ما کمک کند که حوادث کمتری در شهر شاهد باشیم.

جراره گفت: شهروندان باید آگاهی داشته باشند که اگر حادثه ای رخ داد چه عکس العملی از خود نشان دهند و ما باید با آموزش و فرهنگ سازی به دنبال این باشیم که هر شهروند یک آتش نشان محسوب شود تا خدای ناکرده در زمان ایجاد حادثه، شاهد کاهش خسارات و مشکلات باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان گفت: از فرزندان و همسران آتش نشانان که قشر فداکار و شجاع جامعه می باشند که با فراهم کردن محیط و شرایط برای این آتش نشانان استرس و سختی کار آنها کاهش می یابد نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.