تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
7

کشف۷۳۰کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

  • کد خبر : 23429
  • 16 آذر 1399 - 12:19
کشف۷۳۰کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 730 کیلوگرم مواد مخدردرطرح برخورد با سوداگران مرگ طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز سردار “غلامرضا جعفری” گفت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی استان هرمزگان با همکاری یگان های انتظامی شهرستان های “بندر لنگه”و “میناب” با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی استان، طی ۲۴ ساعت گذشته برخورد با سوداگران مرگ را به اجرا در آوردند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محورهای ورودی و خروجی در شهرستان ها اعزام و حین کنترل محورها ۴ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را شناسایی و طی تعقیب و مراقبت های پلیسی خودروها را متوقف کردند.

سردار جعفری ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از یک دستگاه خودرو در شهرستان “بندرلنگه” ۵۱۰ کیلو تریاک و از ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دیگر ۲۲۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان “میناب” کشف که مجموعا در این طرح ۷۲۰کیلوگرم و۲۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۹کیلو و۹۰۰گرم هروئین کشف و ۴ دستگاه خودرو نیز در این زمینه توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۴ متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: بدون شک همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های نیروی انتظامی داشته است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.