تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
5

کشف کالاهای احتکاری ۵ میلیاردی در هرمزگان

  • کد خبر : 23269
  • 12 آذر 1399 - 12:14
کشف کالاهای احتکاری ۵ میلیاردی در هرمزگان
با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مأموران انتظامی "بندرعباس" 10 تن روغن خوراکی و 44 قطعه لوازم یدکی خودرو احتکار شده به ارزش 5 میلیارد ریال دراین شهرستان کشف شد.

به گزارش هرمزگان امروز، سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالاهای اساسی در شهر “بندرعباس” بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان “بندرعباس” با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل و پس از هماهنگی مقام قضائی به آدرس های شناسایی شده اعزام که در بازرسی های به عمل آمده ۴۴ قطعه انواع لوزام یدکی خودرو و ۱۰ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش محموله های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: متهمان این پرونده شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.