تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
9

کشف محموله ۹ میلیاردی قاچاق

  • کد خبر : 18711
  • 27 خرداد 1399 - 13:25
کشف محموله ۹ میلیاردی قاچاق
سرهنگ"علیرضا گزمه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از کشف یک محموله 9 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی یک عملیات پلیسی در شهرستان "میناب" خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ”علیرضا گزمه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان “میناب” در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور برخورد جدی با قاچاقچیان با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های پنهان و آشکار یک انبار نگهداری کالای قاچاق در یکی از مناطق ساحلی شهرستان شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل چند اکیپ عملیاتی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۶ کارتن ظروف چینی، ۴۲ عدد استخر بادی بزرگ و کوچک، ۹۶۰ قوطی انواع نوشیدنی ، ۲۴ دستگاه هم زن برقی، ۱۴ هزار و ۶۴۰ قوطی انواع نوشیدنی و پودر شربت، ۱۶۰ قوطی چای العطور، ۲ هزارو ۲۶۸ پاکت چای گلابی ، یک تن و ۳۰۰ کیلو لیمو خشک و ۳ هزارو ۶۴۰ لیتر روغن خوراکی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاک سازی نقاط آلوده به قاچاق در استان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.