تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

کشف محموله ۶۸۵ تن کاغذ قاچاق در هرمزگان

  • کد خبر : 13388
  • 12 دی 1398 - 10:36
کشف محموله ۶۸۵ تن کاغذ قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۱ دستگاه کانتینر حامل۶۸۵تن کاغذ قاچاق در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود کاغذ قاچاق به کشور با هدف اخلال در نظام اقتصادی کشور مطلع شدند.

وی افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اسکله شهید رجایی اعزام و پس از انجام اقدامات کارشناسی ، اطلاعاتی و پلیسی ۴۱ کانتینر به وزن ۶۸۵ تن کاغذ قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی استان، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۴۶میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: یکی از اهداف پلیس در استان، تأمین امنیت اقتصادی تولیدکنندگان داخل و مبارزه جدی با اخلالگران نظام اقتصادی است و در این راستا همه کسانی که می خواهند با ورود غیرقانونی کالا به ثروت های باد آورده دست یابند و پیکره اقتصادی کشور را با ورود کالاهای قاچاق مورد هجمه قرار دهند هرگز از دید ماموران ما پنهان نخواهند ماند .#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.