تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

کشف محموله های قاچاق ۳۵۴میلیاردی در هرمزگان

  • کد خبر : 23916
  • 26 آذر 1399 - 12:46
کشف محموله های قاچاق ۳۵۴میلیاردی در هرمزگان
فرمانده انتظامي استان از کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش بيش از 354ميليارد ریال، در استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز سردار” غلامرضا جعفری”  بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی ، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته ، ۱۱۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود:درمدت یاد شده با تلاش ماموران ۲۴۱ هزار و ۴۳۰ پاکت سیگار، هزار و ۷۲۰ مترپارچه، ۱۹۰ دستگاه لوازم خانگی ، ۱۰۷ هزار لیتر سوخت،۲ هزار و ۱۲۴ عدد لوازم آرایشی، ۱۷هزارو ۵۲۳ بسته اقلام خوراکی ، ۳ هزارو ۳۲۶ دستگاه تجهیزات ماهوراه ، هزارو ۶۷۸ قلم لوازم یدکی خودرو ، ۵۳۱ راس احشام ، ۲۰ هزار و۲۹۵ دستگاه تجهیزات رایانه ای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در هفته گذشته ۳۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است، اظهار داشت: در این رابطه ۱۳۰ متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۵۶ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد ۱۰ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان ، ۲۵ پرونده بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و ۱۲۱ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار جعفری خطر قاچاق را برای استان و کشور را تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و تصریح کرد: ضروری است سایر دستگاه های مرتبط و مسئول با این پدیده شوم که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.