تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

کشف بیش از۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

  • کد خبر : 19620
  • 17 تیر 1399 - 12:27
کشف بیش از۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی پاک سازی نقاط آلوده به سوخت و کشف 107 هزار و 60 لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : طرح پاک سازی نقاط آلوده به قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، در چند منطقه جرم خیز استان اجرا شد.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، مأموران انتظامی شهرستان های بندرعباس و میناب ، یگان تکاوری امام حسن عسکری و همکاری دریابانی میناب و انجام کارهای اطلاعاتی چندین محل دپو سوخت شناسایی و ۱۰۷هزار و ۶۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و به شرکت پخش فرآورده های نفتی تحویل شد.

سردار جعفری ارزش این محموله های سوخت را بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برآورد و تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه بر کشف محل های دپو سوخت، ۳ دستگاه کامیون و یک فروند قایق حامل سوخت توقیف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در اجرای این طرح ۸۰ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری و ۱۵ عدد مخزن بزرگ حاوی سوخت قاچاق نیز توقیف شد از همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای طرح های پاک سازی قدردانی کرد و از آنان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.