تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
4

کشف بیش از یک تن و ۵۹۰ کیلو موادافیونی در هرمزگان

  • کد خبر : 10972
  • 09 آبان 1398 - 12:05

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از یک تن و ۵۹۰ کیلو انواع موادمخدر و دستگیری ۳۱ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ “عباسعلی بهدانی فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی هرمزگان در هفته گذشته، با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان موفق شدند،۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و ۳۱ تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و ۵۹۱ کیلوگرم و ۶۹۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل یک تن و ۳۷۷ کیلو و ۵۹۳ گرم تریاک، ۲۱۳ کیلو حشیش، ۱۹۳ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۰۴ گرم سایر مواد است که با همکاری و تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های پارسیان ، خمیر ، حاجی آباد ، میناب و جاسک کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

این مقام انتظامی استان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.