تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

کسب رتبه ی برتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی هرمزگان در صدور مجوز

  • کد خبر : 6115
  • 06 مرداد 1398 - 10:21
کسب رتبه ی برتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی هرمزگان در صدور مجوز

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان هرمزگان در بحث صدور مجوزهای گلخانه دام و طیور رتبه برتر از بین ۳۲ استان کسب کرد.

مهندس حمید رضا نصیری در این رابطه گفت:سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با توجه به طولانی بودن روز صدور مجوزهای تاسیس و سایر مباحث،تصمیم به اصلاح ساختار کرد.لذا با حذف استعلام های غیر ضروری و الکترونیکی کردن فرایند زمان صدور مجوزها را به کوتاه ترین زمان ممکن تقلیل داد.
وی تصریح کرد:تا قبل از سال ۹۸ کل مجوزهای صادر شده در گلخانه کمتر از ۳۰۰هکتار بود که پس از انجام فرایند حذف استعلامات غیرضروری این میزان به حدود ۳۰۰هکتار صدور مجوز تنها در ۳ماه اول سال جاری رسیده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان در این رابطه اظهار داشت،مابه حداقل رساندن هزینه های طرح نویسی نیز توانستیم به مشاوران وبهره برداران در خصوص کاهش هزینه های غیر ضروری کمک کنیم .
رئیس نظام مهندسی گفت:با هاهنگی هایی که نظام مهندسی با استانداری و معاونت امور اقتصادی و سایر دستگاه های مرتبط داشت این امر محقق شد.
وی در پایان بیان داشت:در بحث صدور مجوزگلخانه ها در سه ماهه اول رتبه ی اول و در صدور مجوز برای دام نیز در جایگاه دوم قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6115

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.