تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7
در دیدار با احمد مرادی بررسی شد:

کاهش آسیب های اجتماعی با گسترش دامنه فعالیت های کانون در محلات آسیب پذیر

  • کد خبر : 25253
  • 29 دی 1399 - 10:44
کاهش آسیب های اجتماعی با گسترش دامنه فعالیت های کانون در محلات آسیب پذیر
در دیدار با احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر خمیر ضرورت ایجاد پایگاه در دفاتر تسهیلگری محلات آسیب پذیر بندرعباس و نیاز به تجهیز این پایگاه ها مطرح گردید.

به گزارش هرمزگان امروز؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با احمد مرادی نماینده مردم بندر عباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر خمیر دیدار کرد.

در این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان ابتدا گزارشی از پیشرفت های حاصل شده در بخش های مختلف کانون ارائه کرد.

در این رابطه پشتکوهی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در حوزه فعالیت های مجازی از تعداد ۳ کارگاه تخصصی برخط در تابستان به ۳۲ کارگاه در فصل پاییز و در جهشی دوباره این تعداد به ۵۲ کارگاه در زمستان ارتقا یافته است.

وی افزود از ابتدای نیمه دوم سال بالغ بر تعداد ۱۱۰۰ نفر کودک و نوجوان در این فضای تهدید آمیز کرونایی با شرکت در کارگاه های تخصصی کانون به مهارت های خود افزودند.

پشتکوهی گفت: همچنین کلیه مراکز کانون استان مجهز به استودیو برای برگزاری کارگاه های عمومی و تخصصی شده اند.

مدیر کل کانون در زمینه توسعه فعالیت های کانون در سطح استان اظهار داشت: در بندر خمیر با همکاری و همراهی فرماندار این شهرستان و مسئولین بندر خمیر و کمک های خیرین و مساعدت دفتر مرکزی کانون گام های بسیار موثری در راه اندازی مرکز فرهنگی هنری را در شهر بندر خمیر برداشته شده است و نوید بخش روزهای بسیار شاد و پرامیدی برای کودکان ونوجوانان این شهر باشد.

وی در ادامه این نشست صمیمانه اعلام داشت: کانون استان راه اندازی ۴ مرکز سیار را به عنوان کتابخانه ها و مراکزی بسیار ارزشمند در دستور کار دارد.

پشت کوهی در گفتگو با احمد مرادی با تاکید به رسالت کانون و گسترش دامنه فعالیت ها و تحقق شعار آینده را باید ساخت؛ یکی از درخواست های کانون به جهت کاهش آسیب های اجتماعی و عدالت اجتماعی ایجاد پایگاه در محلات آسیب پذیر دانست و خواهان همکاری و همراهی دستگاه ها در امر راه اندازی پایگاهی از کانون در دفاتر تسهیلگری در محلات حاشیه ای شهر بندر عباس شد.

وی این طرح را بستری مناسب برای کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان مستعد اعلام نمود.

در این دیدار نماینده شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، ابوموسی و قشم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خوشحالی از پیشرفت های حاصل شده در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قول حمایت و مساعدت را در خصوص جلب حمایت های دستگاه ها را دادند.

پشت کوهی همچنین در خصوص لزوم توجه به افزایش اعتبارات کانون به عنوان نهادی فرهنگی و اثرگذار صحبت کرد و خواستار پیگیری نماینده مردم بندرعباس در کمیسیون تلفیق مجلس با هدف ارتقا اعتبارات کانون برای پیشبرد اهداف فرهنگی ارزشمند در سطح کشور شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25253
  • منبع : روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.