تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

پیگیری و حل مسائل و مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران شیلاتی در اولویت باشد.

  • کد خبر : 24166
  • 02 دی 1399 - 11:09
پیگیری و حل مسائل و مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران شیلاتی در اولویت باشد.
دومین نشست شورای هماهنگی مدیران شیلات هرمزگان با حضور مدیر کل ، معاونین ایشان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ، رؤسای شیلات شهرستانها و جمعی از مدیران و رؤسای ادارت ستادی برگزار شد .

به گزارش هرمزگان امروز، در این نشست مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه پیگیری و حل مسائل و مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران شیلاتی در اولویت باشد گفت: در این شرایط سخت کرونایی و همچنین اقتصادی کشور برای پیشبرد اهداف شیلات هرمزگان و تحقق جهش تولید باید تعامل سازنده با سایر دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

دکتر عبدالرسول دریایی از مدیران شیلات شهرستانها خواست تا در راستای حل مسائل و مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران شیلاتی از ظرفیت کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان ها بیش از پیش استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مردم و حمایت از سرمایه گذاران شیلاتی گفت: در طرح های سرمایه گذاری علاوه بر سرمایه گذاران توانمند، مردم بومی منطقه هم مشارکت داشته باشند.

مدیر کل شیلات هرمزگان از مدیران شیلات شهرستانها خواست تا نظارت کافی بر پروژه ها شیلاتی تحت نظر خود داشته باشند و گزارش پیشرفت پروژه ها را مقاطع زمانی یک ماه به شیلات استان ارائه نمایند .

دریایی افزایش نظارت بر سوخت طرح های شیلاتی را از اهم برنامه های مدیران شهرستان های شیلات استان خواند و گفت: بدون شک می بایست تناسب پیشرفت پروژه در قبال سوخت دریافتی کاملا رعایت شود.

مدیر کل شیلات هرمزگان ارتقای نظارت بر صید و صیادی، راه اندازی پایگاه حفاظت منابع آبزیان کیش، نظارت بیش از پیش رؤسای شهرستانها بر پروژه های عمرانی و در حال بهره برداری و ساخت، ارتقای ظرفیت های تولید، فعال نمودن مزارع آبزی پروی، پیگیری مصوبات شورای هماهنگی مدیران، تسریع در پاسخ به مکاتبات اداری، اطلاع رسانی دقیق و مستمر با هماهنگی اداره روابط عمومی و … را از دیگر برنامه ها و دستور کار های مدیران شیلات هرمزگان خواند.

گفتنی است در این نشست فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان ، معاونین شیلات هرمزگان، رؤسای ادارت و شیلات شهرستانها به بیان دیدگاه ها، مشکلات، مسائل و همچنین راه حل های پیشنهادی پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.