تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6
استاندار هرمزگان:

پیگیری اخذ مجوز استخدام برای فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت

  • کد خبر : 25813
  • 13 بهمن 1399 - 10:28
پیگیری اخذ مجوز استخدام برای فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت
استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نخستین روز از دهه مبارک فجر با خانوادهای معظم شهید غلامحسین پرخیده و جانباز حسین رییسی دیدار کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدارها با تجلیل از استقامت و ایثار خانواده های شهدا و جانبازان، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند و باید توجه ویژه‌ای به معیشت آنان شود که در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به پیگیری رفع مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: طی رایزنی با وزیر نفت، پیگیری لازم به منظور اخذ مجوز استخدام برای فرزندان خانواده های معظم شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه این وزارتخانه صورت گرفته است.

دکتر همتی همچنین طی دیدار با خانواده شهید غلامحسین پرخیده و جانباز حسین رییسی دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات این دو خانواده معظم صادر کرد.

شهید غلامحسین پرخیده، متولد روستای رهبران بخش رودخانه از توابع استان هرمزگان، در شش خرداد ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو به شهادت رسید.

حسین رییسی نیز در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.