تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

پیشنهاد امام جمعه کیش برای برگزاری “نمایشگاه کتاب کیش” در سطح بین المللی

  • کد خبر : 50899
  • 07 اسفند 1402 - 11:14
پیشنهاد امام جمعه کیش برای برگزاری “نمایشگاه کتاب کیش” در سطح بین المللی

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: زیرساخت ها و ظرفیت های گردشگری، امکان برگزاری نمایشگاه کتاب کیش در سطح بین المللی را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در آیین گشایش چهارمین نمایشگاه کتاب کیش که شامگاه شنبه ۵ اسفند با حضور رحیم سرهنگی مدیر عامل این سازمان، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و برخی مسوولان محلی در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه کتاب کیش بعد از وقفه دو ساله تقدیر کرد.

وی با بیان این که کیش می تواند کانون برگزاری رویدادهای فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه های کتاب در سطح ملی و منطقه ای باشد؛ تاکید کرد: جزیره کیش بواسطه برخورداری از ظرفیت ها و زیرساخت های گردشگری و عدم نیاز به روادید و امکان برقراری پروازهای بین المللی،قابلیت برگزاری نمایشگاه کتاب را در سطح جهانی و نیز با رویکرد تخصصی کودک دارد.

امام جمعه کیش با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در دین اسلام و بیان این که جامعه بشریت در سایه کتاب، مطالعه و یادگیری به سخاوت و کمال می رسد؛ افزود: کتاب ناجی جامعه بشریت از طوفان هایی است که در جامعه وجود دارد و معجزه پیامبر ما نیز کتاب قرآن است که برای هدایت جامعه بشری نازل شده است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم و بخش خصوصی در برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و نیز با اشاره به همدلی و همکاری بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش در تحقق این مهم، تاکید کرد: سرمایه گذاران کیش این ویژگی را دارند که نسبت به حوزه هنر، فرهنگ و کتاب اهتمام دارند و از امکانات و اموال خود برای تقویت فرهنگی کشور و مردم هزینه می کنند که این مهم ستودنی و شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز خاطر نشان کرد: لازمه تربیت صحیح و موفقیت امت اسلامی، حرکت در مسیر ولایت و اطاعت از رهبری است و همواره باید شیوه رفتاری مقام معظم رهبری در خصوص انس با کتاب، کتابخوانی و میزان اطلاعات و ارتباط ایشان با نویسندگان الگوی ما قرار گیرد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.