تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

پیشرفت ۳۸ درصدی ساختمان مرجع دریایی بندر ابوموسی

  • کد خبر : 27951
  • 08 بهمن 1401 - 13:51
پیشرفت ۳۸ درصدی ساختمان مرجع دریایی بندر ابوموسی

مدیرکل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کار احداث ساختمان مرجع دریایی بندر ابوموسی که نقش بسزایی در ایمنی تردد و تسریع در عملیاتهای امداد و نجات دریایی دارد با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، جمشید عباسی‌راد در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در حال احداث جزیره ابوموسی با اشاره به پیشرفت ۳۸ درصدی ساختمان مرجع دریایی این جزیره افزود: این ساختمان دارای دو طبقه اداری و یک طبقه تکنیکال و یک طبقه برج کنترل است.

وی ادامه داد: فضاهای پیش بینی شده این ساختمان مرجع دریایی به ارتفاع ۲۵ متر و در ۴ طبقه با زیربنای یک‌هزارو ۲۹۸ متر شامل یک طبقه خدمات و رفاهی و به متراژ۵۱۷ متر (همکف)، یک طبقه اداری به متراژ ۴۱۱متر(طبقه اول)، یک طبقه اتاق تکنیکال به متراژ ۱۸۵ متر و هم‌چنین یک طبقه ساختمان برج کنترل به متراژ ۱۸۵ دربالاترین طبقه ساختمان است.

مدیرکل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی گفت:  احداث این ساختمان از یک سو افزایش ایمنی تردد و تسریع در عملیاتهای امداد و نجات دریایی را به همراه خواهد داشت و از منظر دیگر با تجمیع فضاهای مورد نیاز اداری و رفاهی گامی مهم در بهبود خدمات به شهروندان ابوموسی و شناورهای منطقه برداشته خواهد شد.

عباسی‌راد با بیان اینکه این ساختمان به گونه‌ای طراحی شده که ساختمان‌های برج کنترل در ارتفاع مناسب جهت کنترل بصری ترددهای دریایی و ورود و خروج تجهیزات به حوضچه بندر ابوموسی است، افزود: با اجرای طرح‌های موازی در این بندر زیرساخت‌های لازم برای ارتقای خدمات تجاری و گردشگری شهر ابوموسی تامین می شود .

وی پیش بینی کرد عملیات اجرایی این ساختمان تا نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=27951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.