تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

پیدا شدن جسد یکی از خدمه لندینگرافت خوارزم / تلاش بی وقفه تیم های امداد و نجات برای یافتن ۶ سرنشینان دیگر

  • کد خبر : 24456
  • 09 دی 1399 - 12:05
پیدا شدن جسد یکی از خدمه لندینگرافت خوارزم / تلاش بی وقفه تیم های امداد و نجات برای یافتن ۶ سرنشینان دیگر
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در حالی که عملیات جستجو و نجات دریایی توسط تیم های اعزامی به منطقه بی وقفه در حال انجام است، صبح امروز۸ دی ماه پیکر بی جان یک نفر از خدمه شناور خوارزم پیدا و تلاش برای یافتن دیگر مفقودین همچنان ادامه دارد.

به گزارش هرمزگان امروز “اسماعیل مکی زاده ” با بیان اینکه از همان لحظات آغازین پیدا شدن شناور واژگون شده خوارزم تلاش برای یافتن ۷ سرنشین مفقود شده این شناور آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد اظهار داشت: چندین گروه جستجو و نجات دریایی متشکل از نیروهای دریایی و هوایی ندسا، نداجا، دریابانی، همیاران ناجی و اداره کل بنادر و دریانوردی در شرایط نامساعد جوی جهت یافت اثری از خدمه مفقود شده شناور در منطقه حضور دارند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تقسیم بندی مناطقی که احتمال می رفت جریان آب افراد را به آن سمت سوق دهد سبب شد تا هرگروه مسئولیت پایش حوزه ی از پیش تعیین شده را با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی استان بر عهده گرفته که این امر ضمن جلوگیری از اتلاف وقت، دقت تیم های اعزامی را نسبت به حوزه تعیین شده خود بیشتر می نمود.

وی افزود: پس از تلاش ۷۲ ساعته جسد یک تن از خدمه شناور خوارزم پیدا و جهت شناسایی و تحویل دستگاههای ذیربط گردید .

مکی زاده با بیان اینکه تلاش برای یافتن دیگر خدمه مفقود شده این شناور ادامه دارد اظهار داشت: تاکنون نقاطی که احتمال وجود مفقودین را داشتیم مورد جستجو قراردادایم .

گفتنی است؛ شناور خوارزم حامل ۱۵ عدد بیل مکانیکی روز جمعه ۵ دی ماه مقارن ساعت ۱۹ بندر شناص عمان را به مقصد بندرعباس ترک نموده که در میانه را و در موقعیت ۱۵ مایلی جنوب شرق جزیره لارک به دلایلی که درحال بررسی است واژگون و ۷ نفر از خدمه این شناور با ملیت های ایرانی و یک نفر نیز تبعه کشور هندوستان همگی مفقود که تاکنون جسد یک نفر پیدا شده است .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24456
  • منبع : روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.