تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

پیام مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و کرانیداشت مقام پدر

  • کد خبر : 48488
  • 05 بهمن 1402 - 0:09
پیام مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و کرانیداشت مقام پدر

دراین پیام مدرکل حفاظت محیطزیست استان اعیا ماه رجب را به خانواده معزز شهدای میط زیست استامن و همکاران علی الخصوص محیط بانان عزیر تبریک گفت

به گزارش اداره روابط عمومی و اموررسانه حفاظت محیطزیست هرمزگان متن پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیطزیست هرمزگان به مناسبت میلااد با سعادت حضرت علی (,ع) وگرامیداشت مقام پدر بدین شرح می باشد:
ماه رجب به همراه خود خضوع وخشوع در مقابل خالق را  بار رنگ واعیار خاص و پیوسته با اعیاد مبارکش باعث آثار شگرف برای عالم بدنیال دارد .
تحولی که انسان را در این فرصت کوتاه آماده و ممتاز برای پیمودن و مسیر سعادت می نماید . میلاد با سعادت مولی الموحدین اولین اختر تابناک امامت و ولایت اعیاد بس مبارک است که  در تقویم ملی ما به عتوان  گرامیداشت مقام پدر نامگذاری شده است .
سیره و روش زندگی امام علی (ع) خود مکتبی است که حق مطلب را در هیچ دانشگاهی نتو.ان بجا آورد .در خانه همراه وهمیار خانواده خود ، در نبردها وتاخت ها  با دشمن با نگاه معنوی در هدایت آنان دلسور ، در کوچه وبازار یارومددکار تهی دستان ، درتوزیع بیت المال عادل ، با یتیمان دلسور . در علم و صبر بیکران و در اول و آخر او حجت خدا می باشد .
آری سخن ازگرامیداشت مقام پدر شد ، پدرانی، جان برکف،  که در حفاظت از امنیت زیستی کشور با همه شرابط و سختی های شغل خود در سخت ترین اقلیم همچنان کوهی محکم ابستاده اند وآنها محیط باتان این مرزوبوم هستند .
استان هرمز گان با توجه به دو اکوسیستم خشکی ودریا وبا توجه به وسعت بکر مناطق تحت مدیریت خود،  چهار شهید والامقام محیط بان( شهیدان محمد دهقانی، پرویز هرمزی، خسرو شکر الهی و محمد حسن نژاد) ویک محیط بان فداکار ( بهروز رخش بهار ) را تقدیم نموده است .
اینجانب فرار سیدن ۱۳رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت  وگرامیداشت مقام پدر را  محضر خانواده های معزز شهدای محیط بان استان ، همکاران خود دراین اداره کل و کلیه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان تبریک و تهتیت عر ض می نمایم /
امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.
                              حبیب مسیحی تاریانی
                       مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.