تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

پیام رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 49826
  • 21 بهمن 1402 - 12:03
پیام رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش هرمزگان امروز ، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان طی پیامی از آحاد مردم جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

دهه‌ فجر مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است. ۲۲ بهمن سالروز آغاز حرکت جهانی برای تحقق حکومتی دینی و نویدی بر نابودی حکومتهای غیر الهی است. یوم الله ۲۲ بهمن همان روزی است که وعده خداوند سبحان مبنی بر نصرت و یاری مؤمنان در مصاف با مستکبران به عیان دیده شد و معادلات و محاسبات منطقه‌ای و جهانی را فراتر از دو قطبی‌های استعماری تمدن غرب، یعنی ابرقدرت‌های شرق و غرب بر هم زد.

بعد از چهل و پنج سال استقرار نظام مقدس اسلامی که با الطاف خداوند متعال، رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «قدس سره» و فداکاری ملت شریف ایران انجام پذیرفت، امروز با استقامت، پایداری و هدایتهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» به شجره‌ای طیبه و پرثمر تبدیل گردیده است.

اگر چه امروز دستگاه عریض و طویل تبلیغات دشمنان، همسو و همگام سعی در نا امید کردن مردم و ایجاد جو بی‌اعتمادی و سوء ظن مردم به نظام را دارند و در یک جنگ ترکیبی سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای، تطهیر نظام شاهنشاهی را دنبال می‌کنند، لیکن بحمدلله مردم ما همواره و در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که بیدارند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان نیز بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید ورزیده و ضمن تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی » از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و بصیر به خصوص اعضای پرتلاش جامعه پزشکی استان، برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورد.

موسی رنجبری
بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=49826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.