تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
1

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

  • کد خبر : 53848
  • 16 اردیبهشت 1403 - 13:03
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش هرمزگان امروز ، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پیامی فرا رسیدن شهادت جانسوزحضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

بیست و پنجم شوال سالگرد شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق سلام الله علیه، رییس مذهب جعفری و برجسته‌ترین وارث علم ناب نبوی است که با زحمات بی‌وقفه خود، استمرار دین اسلام و مکتب شیعه را تضمین کرد.

امام صادق(ع) مرد علم و دانش، مرد مبارزه و مرد تشکیلات بود. محفل درس آن حضرت و میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد، در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود و همه‌ی مفاهیم اصیل اسلام و قرآن که در گذشته تحریف شده بود را به شکل درست بیان فرمودند. امام صادق(ع) مشغول یک مبارزه‌ی دامنه‌دار و پیگیر برای ایجاد حکومت اسلامی و علوی بودند و بدین منظور تشکیلات عظیمی را به کمک مردم برای مبارزه با دستگاه بنی امیه بوجود آورده بودند.

حضرت امام صادق(ع) با تربیت بیش از هزاران شاگرد، نور فروزانی در مسیر رهروان اسلام ناب افکند و با تلاش در مسیر هدایت جامعه به سوی رستگاری و آزاد اندیشی توانست  اسلام اصیل را از زیر سایه تیره و تار حاکمیت بنی امیه و بنی عباس آشکار سازد.

اینجانب سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام صادق علیه السلام را به عموم مردم عزیز و شریف ایران اسلامی و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تسلیت عرض مینمایم و از درگاه خداوند بزرگ برای همگان عاقبت به خیری و توفیق بهرمندی از معارف زلال و تابناک اهل بیت علیهم السلام و قرارگرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را خواستارم.

دکتر غلامعلی جاودان
رئیس دانشگاه

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.