تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
4

پیام تبریک گرامیداشت روز جهانی دربانورد

  • کد خبر : 19089
  • 05 تیر 1399 - 12:15
پیام تبریک گرامیداشت روز جهانی دربانورد
ها ی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در پیامی فرا رسیدن روز جهانی دریانورد را تبریک گفت.

به گزارش هرمزگان امروز: در متن این پیام آمده است:
استان هرمزگان بزرگترین استان ساحلی و دریایی کشور و همچنین هاب اقتصادی ایران عزیزمان
می باشد.

بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر خط ساحلی ، ۱۴ جزیره بزرگ و کوچک و فرهنگ غنی دریایی جزیره نشینان
و ساحل نشینی مردمان تلاشگر این خطه از جنوبگان سرزمین مادری از گذشته تا امروز مشاغل کلیدی را در حوزه دریانوردی بدست داده است که نقش هر یک از آنها بسیار حائز اهمیت است.

امروز استان هرمزگان با آمایش و پتانسیل های خدادادی دریایی و دارای سند توسعه دریامحور، میزبان و مدیون هزاران دریانوردی است که با تلاش آنها بهره برداری خردمندانه و تجارت دریایی میسر گردیده ، دریانوردانی که سهمی بزرگ و حساس را در اشتغال استان و توسعه کشور ایفا می نمایند.

در این روزهای حساس که جهان درگیر بحران فراگیر شیوع ویروس کروناست و بخشی از فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و خدمات عمومی به حالت نیمه تعطیل و یا تعطیل در آمده اند، اهمیت فعالیت بخش های خاص از جمله حمل و نقل دریایی جهت تامین انرژی، کالاهای اساسی و حیاتی و ملزومات بهداشتی دوچندان شده است و در این راستا تمامی تلاشگران عرصه دریایی و دریانوردی برای کنترل و جلوگیری از تشدید و گسترش این بحران و همچنین اجتناب از هرگونه اختلال در زنجیره تامین کالاهای اساسی و انرژی و پشتیبانی تدارکاتی از نظام سلامت، با پذیرش خطر در روزهای اپیدمی کرونا، اقدامات مهمی انجام دادند. فعالیت و برنامه هایی که با همکاری و همراهی بدنه عملیاتی و نیروی انسانی این بخش، بویژه دریانوردان و کارگران بندری همراه بود.

امسال، کمپین روز دریانوردان از همه می خواهد که دریانوردان را بعنوان کارگران اصلی و شاغلان کلیدی و حیاتی در پهنه دریاها به رسمیت بشناسند .

لذا شایسته است ضمن قدردانی از زحمات، تلاش ها و نقش ارزشمند این عزیزان در گردش چرخ های اقتصادی کشور و ادای احترام به این دریادلان به دلیل نقش مهمی که در تامین زنجیره کالا در دوران اپیدمی ویروس کرونا داشتند، روز جهانی دریانورد را به تمامی آنها بویژه دریادلان هرمزگانی صمیمانه تبریک و خداقوت گفت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19089
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.