تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
4

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

  • کد خبر : 6661
  • 19 مرداد 1398 - 9:57
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان هرمزگان تبریک گفت و از کوشش خستگی ناپذیر این قشر پر تلاش در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، تشکر و قدردانی نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مردادماه یادآور رشادت، جانفشانی و فداکاری شهید محمود صارمی است که شجاعانه در راه انجام وظیفه مهم خبرنگاری و اطلاع رسانی، جان خود را فدا نمود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نامگذاری این روز به عنوان روز خبرنگار، فرصت مناسبی را ایجاد نموده تا فعالان این عرصه، شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه را الگوی خود قرار داده و به انجام وظیفه بپردازند.
خبرنگاران طلایه داران آگاهی بخشی به جامعه هستند و تلاش بی وقفه آنان رشد و بالندگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.
خبرنگاران با بیان نقدهای منصفانه و تحلیل های دقیق و مبتنی بر واقعیت، در راه رفع مسائل و مشکلات جامعه، یاری گر مردم و مسئولان هستند.
امروزه در سراسر کشور و از جمله در استان هرمزگان، شاهد تلاش گسترده و کوشش خستگی ناپذیر خبرنگاران در راه اطلاع رسانی صادقانه و شفاف با استفاده از فناوری های نوین ارتباطی هستیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و با قدردانی از تلاش های آنان، امیدوارم در راه انجام رسالت مهم خود روز به روز موفقیت های بیشتری را تجربه نمایند.

فریدون همتی
استاندار هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.