تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

پوشش امدادی راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن توسط اورژانس ۱۱۵ استان

  • کد خبر : 50018
  • 23 بهمن 1402 - 12:04
پوشش امدادی راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن توسط اورژانس ۱۱۵ استان

به گزارش هرمزگان امروز ، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ارائه خدمات پیش بیمارستانی به راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

دکتر حسین قاسمی در این خصوص گفت:  همچو سنوات گذشته و همزمان با سراسر و به منظور پوشش امدادی مراسم عظیم و مردمی ۲۲ بهمن، در استان هرمزگان نیز ۲۷ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس به همراه بیش از ۱۰۰ نفر نیروی ستادی و عملیاتی در محل برگزاری این مراسم مردمی مستقر بود. این استقرار  از ساعت ۸:۰۰ صبح شروع و تا پایان مراسم  ادامه داشت.

دکتر قاسمی در ادامه افزود: علاوه بر آمبولانس های مستقر در محل مراسم، سایر پایگاه های شهری و جاده ای اورژانس، دو پایگاه اورژانس هوایی، بخش های اورژانس بیمارستان های دولتی و غیر دولتی، مراکز پیام و ستاد هدایت  عملیات بحران نیز در آماده باش کامل بودند.

دکتر قاسمی در رابطه با تعداد بیماران امدادرسانی شده گفت: ۱۰ نفر در طول برپایی مراسم به تیم های فوریت های پزشکی مستقر در مراسم مراجعه نموده که عمده مشکل آنها ضعف و بیحالی بوده و بعد از دریافت خدمات درمانی اولیه بهبود یافته اند. رده سنی بیماران از ۹ سال تا ۵۶ سال، ۴ نفر مرد و ۶ نفر زن بوده اند. ۶ نفر در بندرعباس، دو نفر در کیش  و یک نفر در شهرستان های رودان و بندرلنگه بوده است.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.