تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
7

پنج گروه کالایی در اولویت بازرسان در هفته جاری

  • کد خبر : 18623
  • 26 خرداد 1399 - 10:23
پنج گروه کالایی در اولویت بازرسان در هفته جاری
عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از اولویت پنج گروه کالایی بازرسان این سازمان در هفته جاری خبر داد .

به گزارش هرمزگان امروز:  عبدالرضا پیروی منش عنوان کرد: بازرسان این سازمان در هفته جاری بر روی پنچ گروه کالایی از جمله لوازم خانگی، لاستیک خودرو، شکر، برنج و نهادهای دامی تمرکز و نظارت جدی بر فرآیند تامین و توزیع خواهند داشت.

وی افزود: در این راستا بازرسان با برنامه ریزی مناسب اقدامات نظارتی خود را بر کالاهای فوق، بویژه انبارها و مراکز نگهداری کالاها متمرکز نمایند.

پیروی منش اظهار داشت: با محتکران، گرانفروشان و واحدهایی که موجودی انبارهای خود را اعلام نکنند برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مسقر هستند، مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند .

وی افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.