تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
8

پروژه‌های شهرستان میناب افتتاح شد

  • کد خبر : 26037
  • 18 بهمن 1399 - 11:53
پروژه‌های شهرستان میناب افتتاح شد
همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های شهرستان میناب با حضور دکتر علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز، ابتدا در دهستان گوربند بخش مرکزی شهرستان میناب یک گلخانه تولید محصولات کشاورزی در این دهستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این گلخانه در چهار هکتار و با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان احداث شده است و با بهره برداری از این طرح کشاورزی برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

در ادامه در بخش بندزرک این شهرستان یک واحد بسته بندی و فرآوری ماهی و میگو در روستای گورزانگ مورد بهره برداری قرار گرفت.

این واحد شیلاتی با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان احداث شده است که با بهره برداری از آن برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

همچنین در روستای کولغ کاشی بخش بندزرک این شهرستان، زمین ورزشی چمن مصنوعی فوتسال این روستا با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان، افتتاح شد.

سپس طرح های برق رسانی شهرستان میناب، شامل ۳۱ کیلومتر شبکه برق، ۳۴ دستگاه پست برق هوایی و روشنایی بود که با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه مرکز بهداشتی و درمانی روستای سرمست بخش بندزرک شهرستان میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مرکز درمانی با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان احداث شده است که با بهره برداری از آن مشکلات مردم روستای سرمست و روستاهای همجوار در دسترسی به خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی رفع شد.

پروژه راه دسترسی به روستاهای ریگ دراز، امیر آباد، احمد آباد و دهندر بخش توکهور و هشتبندی به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان نیز به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این راه ها نزدیک به ۳۰۰۰ نفر از راه آسفالته برخوردار شدند.

در دهستان چراغ آباد و روستای هامین بخش توکهور و هشتبندی نیز دو گلخانه تولید محصولات کشاورزی به مساحت ۱۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و با بهره برداری از این دو گلخانه برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

همچنین عملیات اجرایی پروژه بزرگ ناحیه صنعتی توکهور و هشتبندی در مساحت ۵۰ هکتار، آغاز شد که این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان احداث و با بهره برداری از آن برای ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

با احداث ناحیه صنعتی توکهور و هشت بندی زمینه استقرار صنایع بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در توکهور و هشتبندی فراهم و زمینه ساز رونق بیشتر کشاورزی این منطقه می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.