تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
11

پروژه‌های شهرستان بشاگرد افتتاح شد

  • کد خبر : 25965
  • 16 بهمن 1399 - 12:07
پروژه‌های شهرستان بشاگرد افتتاح شد
همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های شهرستان بشاگرد با حضور دکتر علی رئوفی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز، بخش تالاسمی بیمارستان بقیه الله شهرستان بشاگرد، با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان، نخستین طرحی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

با افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان بقیه الله شهرستان بشاگرد، بخش مهمی از مشکلات بیماران تالاسمی این شهرستان در دریافت خدمات رفع شد.

در ادامه دبستان روستای شه بابک، به نمایندگی از سه دبستان دیگر در روستاهای درآلوی، درجک و دولت آباد شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

سپس در روستای سیت و ماسیتی این شهرستان، خوابگاه دبیرستان شبانه روزی دخترانه حضرت زهرا سلام الله علیها با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

با افتتاح این خوابگاه شبانه روزی مشکلات تردد دانش آموزان دختر بیش از ۱۵ روستای شهرستان بشاگرد برای دسترسی به امکانات آموزشی مناسب رفع شد.

در ادامه و همزمان با بهره برداری از طرح برق رسانی به روستای میخن، چهار طرح برق رسانی دیگر شامل ۱۷ هزار متر شبکه برق متوسط و ضعیف، ۱۰ دستگاه پست برق هوایی و روشنایی معابر با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان در شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

همچنین همزمان با بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای گورودی، خانه های بهداشت روستاهای کورین حصار، موردان، درکاه و اوهکن شهرستان بشاگرد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.