تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان؛

پروژه‌های شهرستان‌های میناب و جاسک افتتاح شد

  • کد خبر : 26223
  • 23 بهمن 1399 - 12:27
پروژه‌های شهرستان‌های میناب و جاسک افتتاح شد
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های شهرستان‌های میناب و جاسک با حضور مهندس رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز، در این روز، فاز یک بلوار غدیر شهر میناب، حد فاصل بلوار بسیج تا ابن سینا به طول ۳۱۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳۹۰۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در ادامه بوستان نارنج واقع در غرب بلوار آل محمد(ص) شهر میناب در مساحتی به متراژ ۵۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین پروژه پیاده راه شهید جهانگیر امینی شهر میناب با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسید.

سپس پروژه‌های پارک خطی بلوار رسالت و المهدی به طول ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱٠ میلیارد ریال، بلوار المهدی به طول بیش از ۴کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴٠ میلیارد ریال و پارک فجر المهدی به مساحت ۲ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱٠ میلیارد ریال در شهر میناب، افتتاح شد.

پروژه توسعه و اصلاح شبکه آب شهر میناب به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، شامل اصلاح شبکه توزیع محلات مختلف به طول ۶ کیلومتر و توسعه شبکه محلات مختلف به طول ۶ کیلومتر، افتتاح شد.

در ادامه پروژه ذخیره سازی و‌ نگهداری مواد غذایی در سرخانه زیر صفر درجه در روستای گوان شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال و با ظرفیت ۲۰۰ تن در مساحت ۵۰۰۰ متر مربع، به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم مزرعه پرورش میگو در روستای گزی شهرستان جاسک نیز افتتاح شد.

این پروژه در ۶۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال با ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۷۰ نفر، راه‌اندازی شده‌ است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.