تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
5

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی ازمحل تبصره ۱۸

  • کد خبر : 18626
  • 26 خرداد 1399 - 10:31
پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی ازمحل تبصره ۱۸
یوسف ذاکری رئیس اداره اصناف و تشکلها سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: واحدهای تولیدی صنفی در رسته های مرتبط با گروه های فعالیت دارای اولویت می توانند از تسهیلات تبصره 18 استفاده کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: یوسف ذاکری گفت: واحدهای تولیدی صنفی در رسته های مرتبط با گروه های فعالیت دارای اولویت می توانند از تسهیلات تبصره ۱۸ استفاده کنند

این رسته ها شامل تولید کنندگان مبلمان، دکوارسیون داخلی، سرویس خواب و سایر مصنوعات چوبی، تولید کنندگان انواع پوشاک وسری دوزی، واحدهای صنفی چاپ، بسته بندی آجیل و خشکبار و زعفران، تولیدکنندگان عرقیجات، ترشیجات و گیاهان دارویی، قطعه سازان و فلزتراشان، تولیدکنندگان محصولات پایین دستی پتروشیمی، تولید کنندگان شیرینی و شکلات، تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی، تولید کنندگان نان و ماشینهای تولید نان، واحدهای فرآوری سنگهای ساختمانی و تولید قطعات بتونی اعلام می باشند.

وی اظهارداشت : این تسهیلات در مرکز استان با نرخ سود ۱۵ درصد و در شهرستان با نرخ ۱۲ درصد به واحدهای تولیدی صنفی پرداخت می شود.

ذاکری در پایان افزود: واحدهای صنفی تولیدی می توانند تا پایان خرداد با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت نام و درخواست تسهیلات از محل پیش بینی شده در تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ اقدام کنن

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.