تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

ترویج فرهنگ سلامت یک وظیفه همگانیست نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد اهم اقدامات منطقه حفاظت شده گنودر گرامیداشت هفته زمین پاک پیام مهندس حسینی به مناسبت روز جهانی قدس قشم به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد آیین کلنگ‌زنی پارک «کاکا و دادا» در شهر بندرعباس

1

پذیرش بیش از ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر روز مسافر تا دهمین روز از ستاد اسکان نوروزی هرمزگان

  • کد خبر : 52548
  • 08 فروردین 1403 - 3:55
پذیرش بیش از ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر روز مسافر تا دهمین روز از ستاد اسکان نوروزی هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از اسکان ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در مدارس و مراکز اقامتی متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان تا روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز،محمد قویدل گفت: تا روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.
قویدل افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم ، در روز هفتم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.
 وی ادامه داد: مدارس ناحیه یک بندرعباس که روز هفتم فروردین ماه نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه دو بندرعباس در جایگاه  بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرارگرفت.
 مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در قالب ۱۱۵۹۹ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.
 قویدل خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.
 این مسئول با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش ، عنوان کرد: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۱۵۹۹ خانوار پذیرش شده اند.
 قویدل، اضافه کرد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.