تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

پاسخگویی تلفنی به مردم شریف هرمزگان درخصوص مسکن

  • کد خبر : 52269
  • 27 اسفند 1402 - 18:57
پاسخگویی تلفنی به مردم شریف هرمزگان درخصوص مسکن

استاندار هرمزگان با حضور در ساختمان سامد، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان درخصوص مسکن شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز یکشنبه به همراه مدیران بنیاد مسکن و شورای هماهنگی بانک ها، معاونین راه و شهرسازی از ساعت ۱۲ با حضور در ساختمان سامد پاسخگوی تماس‌های تلفنی به‌منظور پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم شریف استان درخصوص مسکن شد.

استاندار هرمزگان در مدت حدود ۲ساعت ۲۲ تماس تلفنی از بندرعباس، قادهار، جاسک، پگو سیریک، هلر، دیرستان، قشم، رویدر و حاجی آباد را پاسخ داد و مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی متقاضیان و پیمانکاران را به صورت آنی از طریق مدیران حاضر در سامد پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.

مهندس دوستی تسریع در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن، مسکن جوانان و جوانی جمعیت را جزء اولویت‌های اساسی استان برشمرد و افزود: تاکید ویژه‌ی دولت بر خانه دار شدن مردم استان است و مدیران اجرایی و بانک‌ها لازم است با تمام توان برای تسریع کار تلاش کنند و روند اجرا در جلسات هفتگی بررسی و طی ارتباط با مردم نیز مطالبات آنان پیگیری می شود.

این برنامه با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد همچنین تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار انجام شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.