تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
8

وزیر راه و شهرسازی از غرفه منطقه ویژه بندر شهید رجایی دیدن کرد

  • کد خبر : 12796
  • 25 آذر 1398 - 10:41
وزیر راه و شهرسازی از غرفه منطقه ویژه بندر شهید رجایی دیدن کرد

پس از گشایش چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، “محمد اسلامی” وزیر راه و شهرسازی در غرفه منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت طرح های توسعه ای و دستاوردهای فنی و عملیاتی بزرگترین بندر تجاری کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی به همراه “محمد راستاد” مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از غرفه منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته (AsiaLogitrans Expo)، “اله مراد عفیفی پور” مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان آخرین وضعیت طرح توسعه این بندر را برای مهندس اسلامی تشریح کرد.

وی اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه نرم افزاری و سخت افزاری شبکه ریلی در بزرگترین بندر تجاری کشور، بومی سازی قطعات مورد نیاز در تجهیزات راهبردی تخلیه و بارگیری و همچنین طرح ایجاد شهر لجستیکی در اراضی موسوم به ۲۴۰۰ هکتاری را برشمرد.

شایان ذکر است، غرفه منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی که در مجموعه سایت نمایشگاهی سازمان بنادر و دریانوردی واقع شده، به مدت سه روز تا شامگاه سه شنبه ۲۶ آذرماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﻣﺼﻠﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ‏( ﺭﻩ‏) تهران پذیرای سرمایه گذاران، بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت حمل و نقل دریایی خواهد بود.

این نمایشگاه ﻓﺮﺻﺘﯽ است ﺗﺎ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎﻥ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺩﺭ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺑﻨﺪﺭ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺿﻤﻦ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎ ﻭ ﭘﺘﺎﻧﺴﯿﻞ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺑﻨﺪﺭ، ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ جهت انجام سرمایه گذاری ﺍﻋﻼﻡ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ .

اطلاعات تخصصی مربوط به بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن در استان هرمزگان ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﺴﺘﻨﺪ، ﺍﻧﯿﻤﯿﺸﻦ، بروشور، کتابچه های راهنمای سرمایه گذاری ﻭ همچنین توضیحات شفاهی ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ این بندر ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﻣﺒﺴﻮﻁ برای بازدیدکنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری ﺗﺸﺮﯾﺢ می شود.

در بخش دیگری از این نمایشگاه، تجهیزاتی که به سفارش معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و با تلاش شرکت های دانش بنیان ایرانی در داخل کشور تولید و فناوری آنها بومی سازی شده، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «حمل و نقل هوشمند، پایدار و بهره‌ور» از صبح امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه در مصلی امام خمینی(ع) تهران گشایش یافت و تا روز ۲۶ ماه جاری پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان به صنعت حمل و نقل است. همزمان با این رویداد، پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی و صنایع فراساحل جمهوری اسلامی ایران نیز در حال برگزاری است.

حضور ۵۰۰ شرکت دانش بنیان و استارتاپ از سراسر کشور و افزایش ارتباط دولت و بخش خصوصی و تعاملات تجاری در هفته حمل و نقل از نکات جالب توجه و اهداف این دو نمایشگاه عنوان شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.