تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2

ورود ناگهانی مینی بوس به یک مدرسه

  • کد خبر : 11584
  • 25 آبان 1398 - 11:48
ورود ناگهانی مینی بوس به یک مدرسه

ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای دخترانه در کوی نیایش بندرعباس ۵ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ”مجید صالح پور” رئیس پلیس راهور استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: برابر اعلام مرکز پیام پلیس راهور شهرستان بندرعباس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی واقع در شهرک نیایش روبه روی دبستان دخترانه، بلافاصله مأموران برای بررسی صحنه حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند راننده یک مینی بوس در مقابل دبستان نیایش جهت خرید از سوپر مارکت اقدام به پارک خودرواش کرد و در همین حین ، کودک خرد سالی که در درون خودرو بود ضمن بازی با دنده ، منجر به خلاصی خودرو شده که با توجه به وضعیت معبر(شیب سرازیری ) ، مینی بوس به راه افتاد و پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو دیگر با درب مدرسه برخورد کرد و وارد حیاط آن شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این حادثه ۵ نفر مجروح که ۴ نفر از این دانش‌آموزان دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند و یک نفر دیگر نیز دچار شکستگی دست شد.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر اینکه علت وقوع حادثه بی احتیاطی از سوی راننده مینی بوس به علت عدم رعایت نکات ایمنی در پارک صحیح خودرو و نقض ماده ۱۶۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: خودرو توقیف و راننده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.