تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

ورود حدود ۴ میلیون مسافر نوروزی به شهر بندرعباس

  • کد خبر : 31976
  • 12 فروردین 1402 - 12:00
ورود حدود ۴ میلیون مسافر نوروزی به شهر بندرعباس

هرمزگان امروز- شهردار بندرعباس گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر و گردشگر وارد شهر بندرعباس شده است.

مهدی نوبانی صبح امروز (۱۲ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: برای اسکان مسافران نوروزی ۱۷ بوستان در شهر بندرعباس در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: این بوستان‌ها خلیج فارس، شورا، ولایت، جهاد، دولت، غدیر، ورزش، جهانگردی، شهید دباغیان، شب فاز یک، شب فاز دو، کپشکن، سورو، گلها، کمپ اسکان، اولویت پنجم، صدف و بوستان زیباشهر است.

نوبانی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۵۰ هزار چادر در بوستان‌های شهر بندرعباس نصب شده است، تصریح کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی ۱۲ مسجد یا نمازخانه جهت ادای فریضه نماز، ۹۱ دوش حمام و ۴۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها راه اندازی شده است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: سه ایستگاه نجات غریق با ۱۹ ناجی غریق نیز برای مسافران نوروزی که از دریا استفاده می‌کنند در کنار ساحل جانمایی شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت جشنواره‌های مختلف، جنگ شادی، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات بومی محلی و ورزشی نیز در بوستان غدیر برگزار شد و همچنین ۹ غرفه عرضه مواد خوراکی خصوصاً نان توموشی در بوستان‌های محل اسکان برای استفاده هموطنان راه اندازی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=31976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.